חוקי הפורום

החוקים הללו מפורטים בכדי להבהיר את האחריות המוטלת על כל חברי הקהילה כאן בבומרנג.יש לעקוב אחר החוקים בכדי להבטיח שהפורום שלנו מתנהל בצורה נעימה ומספק חווייה מהנה ומועילה לכל חברי הקהילה שלנו ולאורחים.

  1. חוקי התנהלות בבומרנג

    1. טווח השנים של בומרנג - בומרנג הינו קהילת הנוסטלגיה הגדולה בישראל לתכנים משנות ה-80, 90 ותחילת שנות ה-2000. כיום הגבול העליון של בומרנג הוא שנת 2005. כאשר יוצאים מן הכלל נבחנים לגופם (לדוגמה: סרטי המשך, רימייקים). #
    2. קטגוריות הפורום

      1. קטגוריית כללי - פתוחה לכל משתמש רשום.
        המקום לדבר על הכל, לשאול שאלות תוכן וגם המקום לברר סוגיות טכניות כמו מדריכים, בעיות טכניות ועוד. #
      2. קטגוריות התכנים (כולל שונות) - ניתנות לצפייה לאחר 14 ימים מיום הפעלת המשתמש, ניתנות לקריאה ומתן ״תודה״ לנושאים לאחר 30 ימים. #
      3. קטגוריית בקשות - ניתנות לצפייה לאחר 14 ימים מיום הפעלת המשתמש, ניתנות לקריאה, תגובה ופתיחת נושאים חדשים לאחר 30 ימים. #
      4. פורומים סגורים - פתוחים לחברי אחת מהקבוצות הסגורות של בומרנג (מפתחים, תורמי תכנים, עורכי וידאו, מתרגמים, מקליטים, מעלי תכנים, עורכי מידע, יחצ״נים, תומכים ומשתמשים של כבוד). #
    3. כתיבת נושאים חדשים ותגובות - מתאפשר באחד מהפורומים של קטגוריית כללי, כאשר יש לשים לב כי נושא זה או נושא דומה לו לא נפתח בעבר. כמו כן יש לשים לב שיש לכתוב אותו בפורום המתאים ביותר (לדוגמה: נושאים כלליים על תכנים נוסטלגיים בפורום דיבורים, תקלות בפורום בפורום שאלות ועזרה). כל תגובה צריכה להיות עניינית וחל איסור לכתוב תגובות רק לשם כתיבת התגובה. זיהוי של הודעות ספאם יגרור אזהרת המשתמש ועלולה להוביל אף לחסימה.
      לא מתאפשרת תגובה לנושאים של תכנים. ניתן ללחוץ על כפתור ה״תודה״ בלבד. #
    4. פרסום סיקורים לתכנים - אנו עמלים קשה מאוד על ניהול, ארגון וסידור הפורום, במטרה להנגיש אותו בצורה הטובה והנוחה ביותר עבורכם. על כן, פרסום סיקורים יהיה דרך אחד ממנהלי הפורום (קבוצת המנהלים/ מנהלים ראשיים). ניתן לפנות בהודעה פרטית לקבוצת המנהלים ותקבלו מענה מהיר כדי להמשיך את תהליך העלאה משם. #
    5. בקשת תוכן - במיוחד עבור מטרה זו, פתחנו קטגורייה שלמה שכולה בקשות. לאחר ותק של 14 יום תוכלו להתחיל לבקש מאיתנו להעלות תכנים. זאת כמובן לאחר ביצוע חיפוש ובדיקה שתוכן זה אינו קיים. הבקשות יבחנו ויקבלו מענה בהתאם. #
    6. צוות בומרנג

      1. משתמשים חדשים - משתמשים בעלי ותק של 0-13 ימים. #
      2. משתמשים צעירים - משתמשים בעלי ותק של 14-29 ימים. #
      3. משתמשים רגילים - משתמשים בעלי ותק של 30 ימים ועד 10 שנים. #
      4. משתמשים ותיקים - משתמשים בעלי ותק של 10 שנים ומעלה. #
      5. מנהלים ראשיים - המנהל הראשי של בומרנג. #
      6. מנהלים - צוות המנהלים של בומרנג. #
      7. מפתחים - מתכנתים ואנשי קוד אשר יכולים לעזור בפיתוח מערכת הפורום ואתר בומרנג. #
      8. תורמי תכנים - משתמשים אשר תרמו תוכן לבומרנג, בין אם באמצעים דיגיטליים ובין אם בפלטפורמות אנלוגיות. #
      9. עורכי וידאו - צוות עורכי הוידאו של בורמנג. מנהל את הנגשת התכנים הנוסטלגיים באיכויות משופרות (DVD, Blu-ray ועוד). #
      10. מתרגמים - צוות העוסק ביצירת תרגומים לסדרות וסרטים. יצירת שלדי תרגום, תרגום קבצי תרגום קיימים ועוד. #
      11. מקליטים - משתמשים אשר מקליטים תכנים מערוצי טלויזיה שונים ומאפשרים הנגשתם בבומרנג. #
      12. מעלי תכנים - משתמשים אשר עוזרים לשמר את הקישורים הקיימים בבומרנג והעלאה למספר שרתים מקבילים. #
      13. עורכי מידע - משתמשים שהמידע בעלי מידע ייחודי בתכנים נוסטלגיים אשר יכולים לקדם את הנגשתו בפלטפורמות שונות. #
      14. יח״צנים - משתמשים אשר מפיצים את הבשורה של בומרנג ברשתות חברתיות ומביאים משתמשים חדשים אלינו. משתמשים אשר יכולים להיות חלק מהקהילה ולהעשיר אותה בדרכים שונות. #
      15. תומכים - משתמשים אשר מאפשרים תמיכה כלכלית לקיומו של בומרנג ותורמים לתחזוקה השוטפת והשגת כלים ותכנים נוספים המשתמשים את בומרנג. #
      16. משתמשים של כבוד - קהילת בומרנג יודעת להעריך כל משתמש בכל עת.
        לאורך השנים משתמשים רבים נתנו מעצמם ומזמנם למען בומרנג, ואנו זוכרים זאת גם בתקופת שנמנע מהם לתת מעצמם את אותו הדבר.
        על כן אנו שומרים להם מקום כמשתמש של כבוד, שמקבל את כל הזכויות והכבוד שמגיע לאותם משתמשים. #